Mot Skåne

Idag åker jag ner till Skåne för elitserie och framförallt 10mila. Det ska bli kul. Men elitserien är jag lite skeptisk till eftersom det är ett ganska speciellt upplägg. 259 herrar ska springa i ett kvalheat, de 40 bästa går vidare till final, där det är jaktstart. Kommer bli tätt och hårt! 10mila är veckans höjdpunkt och vi har ett bra lag där jag springer förstasträckan.

Malungs OK Skogsmårdarna
1. Martin Hammarberg
2. Anders Åkerman
3. Lars Åkerman
4. Jonas Bäckström
5. Jimmy Birklin
6. Erik Rost
7. David Andersson
8. Thomas Carlsson
9. Håkan Eriksson
10. William Lind

Kommentarer
Postat av: Sadde

Fy fan vilken lyx att ha två sånna löpare på 6-7e =)

2009-04-11 @ 23:21:41
Postat av: nordebo

skulle kunna gifta mig med det där laget

2009-04-13 @ 20:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback