Finspångshelg

Elitserie, lördag, E2 14,7km
Kändes riktigt bra de första fyra kontrollerna, men sen gick jag bort mig till femman. Efter det var det en långsträcka där jag försökte gå hårt. Men gick återigen snett och bommade. Resten av loppet var ok orienteringsmässigt men en katastrof fysiskt. Orkade inte alls hålla något som kan liknas vid steg eller fart. Men en mycket bra genomkörare.

Träningsdag, söndag
Började med att kuta öppen 8 på finspångs tävling. En riktigt fin medeldistansbana. Gick sådär. Tungt och mkt slarv, gick emellertid bra de första 10min.

På eftermiddagen körde vi vägvalsorientering på ett av träningsområdena för nästa års tiomila. Grymt fint! Var lyrisk hela passet, såg älg vid två tillfällen. Hade en bättre känsla i kroppen idag. Tror jag behöver lite tuffa pass, framförallt i skog för att komma igång rent fysiskt. Formen just nu är riktigt dålig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback