På samling med norska landslaget

Nu är helgens träningsläger över och det känns bra. Jag smet iväg från ett av passen för att springa en långdistanstävling igår, annars var jag med på samtliga pass och visade vart skåpet skulle stå...eller i alla fall försökte. Det var svårt att hävda sig med marwesjuor när alla norrbaggar körde med juniorullskidor... 

Sprint-tävlingen på fredagen gick sådär, blev sjua. 

Långdistansen gick dåligt, jag var sliten efter den övriga träningen vilket inte var så kul. Terräng och bana var däremot kanon!

Midtnorsk mesterskap

Idag har vi kört rullskido i trondheim. Grymt fint och svårt och utslagsgivande. Dagen till ära hade jag lånat ett par juniorrullskidor så jag kunde hävda mig, gick ok. Viktigaste var att jag överlevde utförskörningarna. Det finns backar här!

Kommentarer
Postat av: Linus

Varför får inte "CLU" en egen kategori?



Besviken...



annars allt bra?

2008-09-09 @ 17:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback