Helgen

Jag kom hem till Sundsvall i fredags klockan 23.00. Tågresan från Trondheim gick bra, ett 20-tal fulla ungdomar hoppade på tåget i Fränsta. De skulle tydligen in och festa i Sundsvall, på Statshuset, för att sedan ta morgontåget klockan 05.20 dagen därpå. Begåvat.

Lördagen kom och jag hann med att köra rullskidsintervaller på Skönviksbergets rullskidsbana. Sen var det bara att skynda hem och börja förbereda för kalaset, morsans 50 årskalas. Första gästerna droppade in vid 13-tiden och de sista gick vid 22-23-tiden. Mycket trevligt. Jag började blöda näsblod vid 20-snåret, men det gick över. Mamma ska b.la åka halvvasan i vinter och tydligen dricka massor av alkohol, eftersom det var den vanligaste presenten:-)

Söndagsmorgonen blev tidig då jag var tvungen att hoppa på tåget 08.11 för att hinna ned till stafett-dm i Årsunda. Jag var tvungen att springa sistasträckan pga kalaset. Det gick bra att löpa för mig även om jag kände mig lite småseg. Förstalaget vann imponerande med ledning från start till mål. Jag avslutade för andralaget och var nära att ta bronset men fick ge mig i slutet då jag var trött och Löfås var snabb.

Resultat 

Kommentarer
Postat av: rollen

Du glömde nämna att du är utpumpad efter veckan i Norge också men det kanske vägs upp av reducerad vikt! :)

2008-09-14 @ 19:41:25
Postat av: JG

Du glömde nämna att du är utpumpade efter veckan i Norge också samt att du var/är gammal och trött därför förlust mot en betydligt yngre Löfås

2008-09-14 @ 21:10:22
Postat av: sjökan

Känns som om JG börjar prata om sej själv i slutet av inlägget...

2008-09-15 @ 16:32:15
Postat av: norde

vet inte om du hoppade över svenskan i skolan jg men vad betyder "du är utpumpade"?

2008-09-15 @ 19:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback