Team Rehab Weekend slut

Idag avslutades träningshelgen med en drygt två timmar lång myrpromenad med 15kg tung blyväst i Gyllbergen. David, jag, Stefan och Birklin klafsade runt i blöta myrar och njöt av höstens inbrott i vacker natur. Ett av höstens bästa pass helt enkelt.

mer info:
David och lenas sida (med b.la en gps-rutt från passet)

Gårdagen bedrevs i Falun. På förmiddagen var jag och lyssnade på Gunde och Mikael Tonkonogi, som hade gratis föreläsningar i samband med firandet av Dalarnas Idrottsförbunds 100årsjubileum. På kvällen, efter ett hårt rullskidsintervallpass med David och Bocken var  det dags för Dalarnas Idrottsgala. Det var trevligt. Men jag satt och vred mig gång på gång pga alla de pinsamma skämten som drogs uppifrån scen. Maten var god, gästerna var trevliga och ingen förstod vad någon var nominerad för. Typ.

Kommentarer
Postat av: Joakim Engström

sköna killar. Jag har ansökt om Team Rehab nu? När får man veta om man kommit med? Ni löper ju också för fan!

Postat av: Hammer

Jocke>> Vi löper inte, förutom i vatten då. Du är välkommen på vattenlöp kl 15 imorgon i falun.

2008-10-05 @ 21:42:10
URL: http://indiepop.blogg.se/
Postat av: fd coach N

...så länge i myren. Då bildas väl HCOOH i mucklerna, eller??

2008-10-05 @ 22:29:38
Postat av: Anonym

Ha Ha! HCOOH=Metansyra eller mer populärt Myrsyra

2008-10-06 @ 22:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback