Natt-ol och tappad klocka

Rollen hade kokat ihop en tuff natt-ol-träning idag. Jag var med och testade löpsteget. Det gick rätt bra, Banan var svår och terrängen var vresig till snabblöpt. Jag kände mig ringrostig men hade rätt bra flyt i orienteringen. Bra så långt. Det som var dåligt, en mindre skandal, var att jag tappade min klocka någonstans mellan kontroll 14 och 18. Jag minns inte att jag gjorde någon vådlig vurpa under den delen av banan, men det var väldigt grönt just där så jag vet var jag ska leta...

Är det någon av mina snälla läsare som har en klocka att låna ut under tiden jag letar rätt på min gamla eller skaffar en ny?

Kommentarer
Postat av: rollen

Banlängden var fel... Den är 7320m! Ni kan sova utan mardrömmar om dåliga km-tider:P

2008-10-21 @ 21:02:04
Postat av: Anonym

det är ju snudd på fantastiskt klantigt att orientera bort sin klocka

2008-10-21 @ 22:37:40
Postat av: Stefan

rollen>> Det höll på att ta knäcken på mig när jag räknade ut att jag hade stadiga 12 min/km, det blir ingen mer elitlöpning för mig! ;)

2008-10-21 @ 23:03:38
Postat av: Låma

Jag noterade för banläggaren att jag tyckte det var en arrangörsmiss :). Fast han höll inte med, han tyckte det var en präktig skandal.En kanonträning var det ialla fall. Tack Rollen!



Hammarn>>Hoppas du hittar klockan, ta Staffan till hjälp annars han hittar där som i sin egen ficka.

2008-10-22 @ 08:30:19
Postat av: robin

kan säkert låna klocka från livi

2008-10-22 @ 20:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback