Heldag i Falun

Det blev ingen heldag i Dala-Järna, men däremot i Falun. Jag och OL-Davve körde 2h stakning på förmiddagen, snackade skit, planerade rehab och vilade inför pass två. Eftermiddagspasset var rullskidsintervaller i Bjursås. Riktigt fint och bra pass. Jag var stark på de första två intervallerna, men på tredje intervallen började spärren på ena skidan att glappa, så det blev svårt att åka avslappnat när spärren släppte då och då. Intervall fyra gick ungefär likadant. På den avslutande intervallen lånade jag ett par andra rullskidor och kunde avsluta bra. Kul dag.

Kommentarer
Postat av: tomp

Attans, mina skidor.

2008-10-02 @ 20:43:47
Postat av: Nordebo

vilken tid tränar Team Rehab på måndag i badhuset?

2008-10-03 @ 08:23:25
Postat av: Hammer

Nordebröd>15.00


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback