Skidåkning och kiropraktik

Idag körde jag och påsen ännu ett stakningspass i Gyllbergen. I dagsljus såg man hur tunt snötäcket är, men det var fortfarande helt ok att åka. Tyvärr var det två jägare där som gick i spåren, trots att det fanns hjulspår de kunde ha gått i istället. (skidspåret går i mittsträngen där underlaget är gräs mestadels). John Vallin sade dock till jägarna på skarpen så de "bara" hann förstöra ca, 1km spår.

I kväll var jag på kiropraktikbehandling  och nu ska jag vara återställd. Dock måste jag skynda långsamt och vara försiktig med löpningen nu framöver. Skidåkning går ju fint så det veckolånga lägret jag åker på i morgon blir perfekt. Tyvärr blev Arvidsjaurlägret inställt, nu blir det Tänndalen/Bruksvallarna istället.

Kommentarer
Postat av: påsen

du glömde skriva kommentaren från en av jägarna! "ta det lugnt med den rödklädde, han ser sliten ut"

2008-11-20 @ 21:34:19
Postat av: Hammer

påsen>>vafan, helt obefogat då jag dragit hela jävla passet, förutom nedförsbacken hem på slutet...

Postat av: påsen

hammer>>en jägare har sällan fel!

2008-11-20 @ 22:34:45
Postat av: rollen

påsen>>men ibland missar han!!!

2008-11-21 @ 14:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback