Fortsatt fint i Gyllbergen

Jag var uppe i Gyllbergen och stakade i morse, det är fortfarande bra åkning där, men tyvärr verkar det blir varmt kommande dagar. Så vi får vara glada över de pass skidåkning vi fått. Idag körde jag med gps-klocka, ganska kul faktiskt. Topphastigheten var 1.39 min/km. Bästa med passet var att det kändes bra att åka, mycket tack vare kiropraktorbehandlingen i gårkväll.

På vägen upp till Gyllbergen såg jag en tjädertupp som stod mitt på vägen och det såg ut som den inte hade planerat att flytta på sig. Jag hoppades en kort stund att den var spelgalen, men det är ju inte vår nu så den flög iväg ganska snabbt. En kort men trevlig naturupplevelse.

Kommentarer
Postat av: Nordebröd

hade smakat med tjäder till middag!!

2008-11-07 @ 14:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback