Storvikssprinten

Rollen ringde igår och sa att vi borde efteranmäla oss till Storvikssprinten. Jag var inte sen att haka på. Väl på plats bjöds vi på en väldigt underhållande och kul sprinttävling! En skön mix av skogs- och stadssprint. Jag kände mig inte riktigt så rapp i löpningen som jag hade önskat, men det var ett bra lopp jag genomförde. Tvekade lite på någon kontroll, men jag hade nog inte kunnat göra något annat resultat än den andraplats jag fick. Men lite närmare förstaplatsen borde jag vara...

Resultat

Kommentarer
Postat av: rollen

Bommade du i spurten? 20% längre tid!

2008-05-14 @ 23:03:15
Postat av: hammer

rollen> Jag sprang på fel sida om ett par tuvor, så jag antar att det är en bom.

Postat av: joakim engström

du verkar het i år! Ska fixa ett bra häng till på lördag så jag kan vinna över dig denna säsong med 1-0!

2008-05-15 @ 15:18:53
URL: http://engstromjoakim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback