Det kom ett MMS...

image116
Det råder dålig moral angående godisstoppet. Jag drar i alla fall mitt strå till stacken. Visserligen fikade jag i måndags när vi hade möte, men det räknas som speciella omständigheter, dessutom fyllde Julian år. Ryktena om att jag har ätit en godis kan jag härmed dementera.

Denna morgon for jag och Smegge ut till Dammsjön och sprang "VM 2008-träning", en 15,2km lång långdistansbana. Det var ett riktigt bra pass, men jag var trött, både före, under och efter träningen. Dock piggnade jag till ett tag under passet. Vi testade lite olika vägval och körde på ganska hårt bitivs och tog det lugnt bitvis. Hursomhelst ett riktigt bra pass. Cred till
Eva Jurenikova för bra banläggning och till tränarna som hade hängt ut skärmar!

Kommentarer
Postat av: toomuch

efter en lång och hård dag i skolan (veggi till lunch) kommer jag hem och vafan får man se, jo, simon! LÅGT;P

2008-05-21 @ 18:47:00
Postat av: Anonym

typiskt Malung

2008-05-21 @ 22:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback