Medeldistans i en dess snö

Det var svårt att hitta ett bra flyt i orienteringen idag. Jag sprang hyfsat vissa sträckor, men gjorde bort mig på några sträckor. Eftersom det fanns mycket upplöpta stigar i snön från gårdagens publiktävling och även från andra klasser från dagens tävling, lurades man att springa i de stråken, vilket inte var så optimalt i alla lägen. Mossarna var riktigt blöta och kalla, på en sträcka lyckades jag trampa ner så jag fick vatten över mina knän, kallt!

Nu ser jag fram emot att springa mer ol och på barmark helst. Det kändes lite fel i morse när det var -6 grader, 10 cm snö och strålande sol. Jag har varit på skidorienteringstävlingar då det varit mindre snö.

WinSplits

Kommentarer
Postat av: Låma

Tyckte du gjorde bra ifrån dig i helgen ändå!
Kämpa på!

2008-03-24 @ 22:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback