Årets första stafettriumf för MOKS

Det känns bra. Vi vann stafettvasan, och inte nog med det, vi utklassade allt vad motstånd hette. Kändes rätt bra att vara slutman en sådan dag. Alla i laget skötte sig fint, men efter Jim-Bingo kört fjärdesträckan var spänningen förstörd, han skickade ut mig hela sex minuter före närmsta lag. Jag axlade uppgiften rätt bra tycker jag. Eftersom föret var bra och kuperingen svag på min sträcka gick jag ovallat vilket lönade sig. I mål var vi hela nio minuter före tvåan. Lite synd bara att jag inte fick mötas av någon kranskulla...

Artikel i DD
Åkprofil

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis!
från Sundsvall

2008-03-01 @ 18:43:54
Postat av: rollen

Fan va grym du är;)

2008-03-01 @ 21:50:17
Postat av: Elin

Du är så bra, du är min stora idol. Tycker verkligen det var synd om dig som inte fick bli mottagen av en kranskulla

2008-03-05 @ 17:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback