Tisdag

Idag var en tuff dag. Jag lämnade lägenheten klockan 08.00 och kom hem 21.00. Däremellan jobbade jag och var på terminsavslutning för idrottshögskolan. Det tog. I morgon blir det trevligare.

Mycket nytt på g nu! En hemlighet som presenteras senare och angående Hammers Hill så kan jag avslöja att det inte blir jaktstart på nattorientering i år. Däremot kommer bäste man att vinna efter dådfylld kamp mot goda kamrater,  ensam strid mot markernas hinder och vilsam växlan mot vardagens ävlan.

Kommentarer
Postat av: joakim engström

såja! Du är en klok man, nu kan t om en vilsen skidåkare utan kompass var med på lika villkor;)

Postat av: rollen

I år kan vi köra en natt-sprint på 90min i Gyllbergen!

2008-06-04 @ 11:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback