Snö!

Idag har det snöat stup i ett, stup i ett, stup i ett. Det är läckert när det snöar såhär mycket. Trots detta testade jag skidor idag och det börjar utkristallisera sig om vilka par jag ska köra på under tävlingarna. På förmiddagen, när det "bara" kommit ca 15cm snö genomförde jag ett intervallpass. Det kändes bra, men oj vad lätt det är att gå för hårt i backarna. Samtidigt är höjden inget att vara alltför rädd för tror jag. Dessutom tränar vi på ca 100-150 meter högre höjd än vad tävlingarna kommer gå på. Sen så ska vi imorgon byta boende som ligger ännu lägre för att vi ska kunna återhmta oss bättre mellan tävlingarna. På tisdag börjar det roliga.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det snöar i Sundsvall också, 1 dm medan vi såg på ARN.

2008-01-12 @ 23:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback