I morgon smäller det!

Nu har vi flyttat från Pontresina till Zernez, som ligger ett par hundra meter lägre. Idag har vi kört model event intill tävlingsområdet i S-chanf. Det såg fint ut och det var inte så mjuka spår trots att det vräkte ner fyra dess snö härom dagen. Det är inge vidare gen-före, men om många genat före kan det bli riktigt bra att åka där. Hotellet vi bor på nu är riktigt fint, dock är det segt att varje middag tar minst en och en halv timme. Tyvärr finns det bara trådlöst internet i receptionen, som ligger i ett annat hus. Tomp och vallarna anlände igår, Nordebo fortsätter prata i sömnen och det tjeckiska laget bor på samma hotell.



Kommentarer
Postat av: David Holmberg

Lycka till där nere, ser finare ut på bilderna än de +3 och duggregn som vi har i Stockholm...

Postat av: Brumpan

Zernez ger mig positiva vibbar. Därifrån körde jag och lackan ett legendarpass över fyra pass (ofenpass*2, stelvio och umbrailpass), inte för att jag tror att det är cykelläge nu men i alla fall...

Lycka till! Hoppas du inte väggar som jag nästan gjorde upp för Stelvio :p

2008-01-15 @ 00:13:55
URL: http://brumpan.blogspot.com
Postat av: Spatten

prata i sömnen är the shit

2008-01-16 @ 15:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback