Tre i rad

I kväll blir det tredje natt-ol-passet på tre dagar. Lite overkill, men trevligt. I förmiddags löpte jag, Låma och Kaipe en fin-fin ol-bana i distanstempo. Var ganska mycket barmark faktiskt och passet flöt på bra och kunde klockas in på 95 minuter.

Sedan såg jag på skidspelen, dock inte live utan på tv. Skönt för Södergren att få en pallplats men det måste vara lite surt för honom att leda med fem sek på toppen av mördarbacken men ändå inte ta hem det. Jaja, morgondagen är oviss för mig, men jag räknar med minst ett bra pass (inomhus-dm på 3000m kl 16.45 i Falun). I kväll har Nilsson inflyttningsfest, så jag ska dit och hänga lite. Men först natt-ol.

Kommentarer
Postat av: bulten

krydd

2008-02-23 @ 18:10:42
Postat av: IDOMIN OLLE

CHECKA MIN BLOGG!!

Postat av: anders johansson

Det ska vara dativform på personen (södergren)

2008-02-24 @ 20:09:11
Postat av: DN

kryydd

2008-02-24 @ 20:49:54
Postat av: Hammer

anders johansson>> Sorry, det var slarvigt av mig. =)

2008-02-24 @ 23:02:50
URL: http://indiepop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback