Fin träning i Leksand

OL-högskolan startade upp med ett fin-fint pass. Först en sprintbana inne på Leksand Sommarland (årets roligaste uppvärmning?) följt av en jaktstart på en gafflad medeldistansbana i den närliggande skogen. Jag hade ingen bra fart i benen på sprinten och var långt efter. Men på jaktstarten gick det bättre och jag lyckades gå ifrån den köttklunga på 5-6 man som gick ut inom 30 sek. Jag var dock långt efter trion som gjorde upp i täten.

Nu har jag bokat biljett Borlänge-Trondheim, 520:- gick det på, helt ok pris. PM till Hammers Hill kommer snart.

Kommentarer
Postat av: påsen

mycket kärlek för en billig penning!

2008-08-27 @ 21:36:01
Postat av: rollen

Påsen>> HAHAHA!! Den kan du leva länge på!!!

2008-08-27 @ 22:08:21
Postat av: Hammer

rollen>> Fan, jag lade upp en smashboll...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback