Cykelvurpa!

Jag var ute och körde ett lugnt rullpass med Löfgren idag. Det var mycket trevligt och vi hade lite catch-up-prat. Vädret var kanske inte toppen, men det gjorde inte så mycket. Jag fick lära mig lite nya vägar i Borlängetrakten. När jag lämnat av Löfgren i Bergebo och i princip var hemma ringde telefonen. Det var Låma som ville gratulera till VM-guldet och ville har sparring i världsklass. Tyvärr håller inte jag världsklass i att cykla och prata telefon samtidigt, speciellt inte när ett miffo vinglar ut framför i en korsning (cykelbanakorsning). Jag vurpar, inte bra.


Dock slog jag mig inte så farligt. Vänster lår slog jag i styret, höger vad sträckte jag och höger smalben blev lite skrapat. Så nu ska jag åka hem till norrland och bli omplåstrad av mor och far. Måste bara undersöka om jag kan köra bil i befintligt skick...

Kommentarer
Postat av: Låma

Tyckte jag också att du var lite otrevlig som slängde på luren så tvärt:)

2008-08-04 @ 16:02:38
Postat av: Brynolf Gramse

Fan grattis världsmästarn. Inte fy skam må man säga. Själv har man ju gjort storstilad comeback iår genom att inte komma sist på gotland.

2008-08-04 @ 18:10:37
Postat av: Sjöbäckis

Kommer du imorgon lr? I såfall räknar jag med att världsmästaren är med och springer drakloppet på onsdag (10.5km).

2008-08-04 @ 19:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback