Natt-SM

Negativt:
- Mina förberedelser
- Mitt genomförande
- Arrangemanget
- Val av arena före terrängområde
- 3km död orientering
- Jag fick inte stämpla ut när jag kom i mål!
- En junior fick bryta på andra varvet för att fjärde kontrollen var inplockad!
- Blev tvungen att passarea in i förstarten 22.00 när jag startade 22.27
- Duschen fungerade inte
- Fick aldrig se mitt resultat på resultatlistan
- Ingen lös angivelse
- Mina nya trimtex-tights höll i två kontroller
- Kartnamn skrivet med Comic Sans MS
- Karttecknet för bro i exempel nedan, som skilde mellan karta A och B, dvs för de två olika kartorna för de två varven. Hur i helvete kan det bli så? Dettta gjorde att jag inte vågade chansa på att springa över den bron, vilket var bästa vägvalet.

image105

Positivt:
+ Fältmåltiden
+ Rättvisa resultat, de bästa vann

Sen när jag kommer hem nu på söndag kollar jag runt på
world of o och hittar Natt-NM-Kartan på Anders Nordbergs hemsida, Sverige är en b-nation i orienteringsmästerskapsarrangemang.

Kommentarer
Postat av: Anonym

-Bittert!!!

2008-04-20 @ 21:50:07
Postat av: Låma

Nästa år kör vi Natt-NM hoppas det ej krockar med Natt-SM Vilken klubb??

2008-04-21 @ 00:23:15
Postat av: antonym

POSITIVT:

MARIANNE ÄR SINGEL!

2008-04-21 @ 09:50:31
Postat av: Tuben

Problemet med att kartan ser olika ut på de olika varven är en bagatell
i jämförelse med att vägen längs östra å-kanten i södra delen av klipp A och B inte fanns överhuvudtaget. Var ett högt staket i vägen och hade man klättrat över det hade man landat i ån...

2008-04-30 @ 11:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback