Medelkval

Ett ganska bra lopp ol-mässigt, gjorde en 60sek-bom och lite småstrul. De stora problemen var att hålla hög fart i skogen. Frånvaron från skogslöpningen är lätt att skylla på, men det kändes bättre än förra helgen. Jag får hålla tummarna för mina klubbkompisar idag istället. Själv ska jag jogga lite bara.

Godiskonsumtion hittils:

Jim-Bingo
2st påsar dragster  2000
1st påse naturgodis lösvikt
1st godispåse på tc, (10st s-märken)
1st pringlesrör

Jedin
1st påse colanappar
1st pringlesrör
1st dubbelnougat
1st påse lösvikt

Dessutom
Jag har nypt i mig en påse colanappar. Sen gick det åt en liter lingonsylt till frukosten igår, vana läsare förstår vem som är största orsaken till den enorma konsumtionen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback