Löpa på band är jobbigt

Eftersom det regnade i morse löpte jag på bandet i gymmet istället för ute (vill inte bli blöt om gipset). Jag tror visserligen att det är bra att kuta intervaller på bandet emellanåt för att bli uthålligare vid högt tempo, då man hela tiden tvingas hålla samma tempo under intervallerna. Det gick helt ok att genomföra passet, dock är det svårt att hitta en bra inställning för hastighet och lutning på bandet, men jag provade mig fram och testade lite olika. Det blev totalt sju intervaller med olika längd.

Kommentarer
Postat av: Wolfgang

Bra jobbat, en dag kanske du också blir en stjärna! Har du riktigt flyt kanske någon snäll varelse driver en hemsida i ditt namn och du bara kan glida på andras kunskaper...men än har du en bit kvar till den nivån!

2007-09-04 @ 16:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback