Skoluppgift

Skoluppgift

Min kamera strejkar så tyvärr kunde jag inte lägga in kartklipp från kvällens träning. Några av mina läsare har klagat på att jag sällan har kartklipp, men som en klen tröst bifogar jag min senaste photoshop-skoluppgift. Man skulle skapa en bild med ett tydligt uttalat användningsområde och även skrifa en reflextion hur man gått till väga och resonerat. Vissa krav blev man tvungen att uppfylla också, t.ex. att använda vissa basic-verktyg och minst fem lager. Åter till träningen, den gick bra och bestod av stafetträning med gemensam start och gaffling. En kontroll fanns inte och jag hade lucka till sista kontrollen men bommade rejält, lyckligtvis gjorde TC å Wille samma misstag som mig. Dock lyckades TC smita före mig över mållinjen.

Har nu kört två rejäla fartpass två dagar i rad ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback