Plugga och vara trött

Jag är trött och sliten, dessutom sliter jag med massor av skolarbete som jag skjutit upp. Kroppen verkar behöva återhämta sig efter senaste tidens hårdkörning. När man börjar dagen med att blöda näsblod är det lägligt att ta en vilodag. Att sitta framför datorn och göra skoluppgifter gör inte direkt att man blir piggare heller, men imorgon hade jag tänkt att träna. Den enda formen av motion jag gjorde idag bestod av civilcykling i tio minuter och fem st armhävningar för att känna hur handleden känns. Men mycket skolarbete fick jag gjort och påsen bjöd på kladdkaka, så det vore dumt att säga att det var en dålig dag.

Kommentarer
Postat av: rollen

Jag har sprungit JVM med näsblod. Bit ihop för f-n!

2007-10-31 @ 13:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback