25manna

Vi i Malungs OK Skogsmårdarna stod för en fint genomförd stafett där vi slutade på en 27e plats. Det var helt klart över förväntan och givetvis jättekul. För min egen del gick det hyggligt, men jag gjorde två rejäla misstag och två mindre, total dryg två minuter. Dessutom tappade jag kartan på en väg på slutet, riktigt slarvigt och riktigt drygt att vända om och hämta den igen. Dessutom var det riktigt pinsamt då jag skrek ett par icke kristerliga ord när jag hämtade kartan och i samma ögonblick mötte jag flera löpare, b.la. ett chick...

Dagen efter, idag, var det dags för 25mannakorten. Jag hade sett fram emot denna tävling då jag missat många tävlingar pga skadan i somras. Tyvärr fick jag inte till något bra lopp, jag gjorde många småmisstag och slarvade en hel del. Uppskattningsvis gjorde jag bort upp emot tre minuter. Jag hade dock inte farten att kunna mäta mig med Wille som vann på en imponerande tid. Det kan jag glädja mig åt är emellertid att jag spöade både Rollen och Too much Carlsson, men det var väl väntat...

I morgonbitti drag jag till Torsby för ett tredagars miniläger.


Resultat från helgen:
25manna: Sträcka 5D
25mannakorten: H21 E

Kommentarer
Postat av: M

Den stora frågan är ju, vem var chicket??

2007-10-07 @ 19:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback