Pannkaka, snöfall

Idag är det torsdag, således pannkaka till lunch. Jag lyckades blanda till en mycket bra pannkakssmet, hög viskositet är tydligen avgörande. Att det luktade träslöjd i köket efteråt har jag ingen förklaring till. På tv visas skidskytte, världscupspremiär. Snart har vi världscupspremiär i skidO i Idre. Idag blev fem herrar uttagna, däribland jag, ytterligare tre kommer att tas ut efter svenska cupen i Orsa 8-9 dec. Redan nu kan jag alltså rikta in mig på min världscupspremiär, superkul!

Idag är det natt-ol-träning i Falun, sedan följer jag med Rollen hem till Alfta. I helgen ska vi träna skidO i Harsa med skidgymnasiet. Det blir bra genomkörare inför Orsa och Idre. Det har snöat hela dagen hittils i Borlänge, spårsnö i kväll med andra ord...

Kommentarer
Postat av: Nordebo

grattulerar till uttagningen!

2007-11-29 @ 15:23:30
Postat av: Sidsjöbäckis

Congratz!

2007-11-29 @ 15:52:25
Postat av: J

Andra OL-passet denna vecka. Suck !

2007-11-29 @ 21:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback