Siljanskavlen

På dagens Siljanskavle ställde vi upp med tre seniorlag och ett junislag. Förstalaget blev femma, andralaget 17e och tredjelaget har jag ingen uppgift på. Junislaget stämplade fel på sistasträckan. Jag sprang andrasträckan i andralaget och gjorde ett hyffsat lopp, fortfarande ingen löpform och endel småmistag. På förstasträckan hade Rob en dålig dag, var helt orkeslös och växlade över 10min efter täten, inget höjdarläge för mig. Jag fick ingen draghjälp, vilket jag hade behövt för att få upp min fart igen. Bragden på tredje klagade också på att han var trött. Steve löpte sista och gjorde det bra, trots att han förlorade spurtstriden mot en rödhårig junior. I förstalaget gjorde Marius och Rollen riktigt bra ifrån sig, vilket lovar gott!

Egen isats: 2
Lagets insats: 3
Klubbens insats: 3
Arrangören: 3
Vädret: 2
Kartan: 3
Resultat på webben i tid: 0

Kommentarer
Postat av: Maria

Varför har du inga poäng på speakeriet ???


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback