IFK Moras medeldistans

Idag ville jag ta revansch från gårdagens misslyckade lopp. Jag startade bra och tuggade på fint de första tio kontrollerna, även fast jag kände mig mycket seg och sliten. Vid tionde kontrollen lyckades jag vika bort kontrollen på kartan, så att jag läste att jag sprang från kontroll 11 till 12. Det vill säga, jag hoppade över kontroll 11... När jag upptäckte fadäsen kände jag att det inte var någon idé att fortsätta, så då bröt jag loppet.

Jag skyller helgens misslyckande på att jag suttit dygnet runt senaste dagarna och skrivit klart min exjobbsrapport... 

Kommentarer
Postat av: J

Typiskt Moks att skylla ifrån sig på skolan

2007-05-29 @ 11:52:06
Postat av: Rollen

Typiskt MOKS att spöa LOK!

2007-05-29 @ 16:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback