Det är så härligt och stärkande i fjällen

Det var helt underbart i Sälen under helgen. Genomförde mitt hittills längsta löppass med rollen på lördagen, hela 3h och 40min. Kanonväder hela helgen gjorde att sälenfjällen visade sig från en av sina bättre sidor.Tyvärr gillade inte min hud att vistas i solen, så jag brände mig rejält. På fredagen körde vi en riktigt tuff stafetträning där jag fick ett skönt besked, den negativa formkurvan har vänt!

image26
Jag knyter fast en kontrollmarkering för en av 3+3-träningarna

image27
Jag och rollen under 3:40-turen

image28
Rejäla skyltar har dom i fjällen...

image29
Vi hittade tillslut lite snöfläckar. Var inte alls som förra året när flera av mina kontrollpunkter var helt täckta av snö.

image30
Det var inte mycket kvar av snögubben i Lindvallen.

Efte en helg med 7h löpning känner jag mig förhållandevis pigg. Dessutom kan jag nu andas ut eftersom jag redovisade exjobbet idag. Det gick bra på redovisningen och har nu bara några små korrekturfel att rätta till, sen är jag klar. Att det gick å bra beror nog på att det är så härligt och stärkande i fjällen...

Kommentarer
Postat av: Brumpan

Såg ju helt ok ut :)

Postat av: Bingo

Var brände du dig då? :P

2007-06-04 @ 18:34:12
Postat av: J

Gött med bra fart i benen igen. Kan behövas i Finland

2007-06-04 @ 20:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback