Önskningar som slår in, det sker för sällan...

Det blir nånting mittemellan.

Jag fick inget nytt gips idag. Det var tydligen för tidigt och enligt sköterskan så var inte gipset så glappt som jag tyckte. För att få ett nytt gips krävs att handen först röntgas, så jag är ca 90% på att det var landstingets ointresse i sina patienters välbefinnande som låg bakom att jag inte fick nytt gips idag, och inte att det var det bästa för läkprocessen. Ett glappt gips kan ju knappast vara speciellt bra för läkprocessen. Sen fick jag inget bra svar på frågan om det var kostnadsskäl som stod bakom att jag inte fick ett plastgips från början.

Nog med bitterhet. Jag fick låna en trainer idag, så nu kan jag träna. 1.40 blev det idag, var faktiskt inte så farligt tråkigt som man kan tro. Problem uppstod i att hitta en skön position för armen och att växla med det högra reglaget. Annars är jag nöjd som du ser på bilden.


52911-39

Kommentarer
Postat av: Burken

helvetet

2007-07-30 @ 22:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback