Träningshelg

I helgen var jag på träningshelg med Rollen i Harsa. Vi bodde i Casa del Rosts i metropolen Alfta och tränade skido med Mora skidgymnasium i Harsa. Vi fick uppleva ett vackert vinterlandskap och fin-fina skido-övningar. Tyvärr lyckades jag tappa en truga på ett pass, parstafett i mörker och häftigt snöfall. Kan låta som jag spiller tårar i onödan, men just en sådan truga är svår att få tag på. Jag grävde ursinnit i snöstormen efter den men hittade den inte, så jag bensekjtade hem tomhänt.

Annars bjöd helgen på trevligt umgänge i Alfta med b.la. pepparkaksbak där jag gjorde degen, som kanske inte blev så jättelyckad...

Idag fick vi se något häftigt, en
snövessla attackerade och släpade iväg en skogsmus mitt framför ögonen på oss. Mäktigt!

Kommentarer
Postat av: tomp

Ber du snällt kanske du kan få ta över en storing av mig.

2007-12-03 @ 16:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback