Två pass

Idag har jag äntligen kunnat träna två pass utan att bli helt knäckt. Visserligen var det två lugna pass, men ändå. Gårdagens intervallpass kände jag knappt av alls. Äntligen kan jag börja komma igång med träningen igen, för första gången sen O-Ringen.

Hursomhelst blev det 90min trainer på morgonen och 102min löpning på stigar med Bäckis på kvällen. Träffade på Putte i skogen, ser ut som han kan göra comeback till vintern, skoj!

Nu är det även klart att det blir sportident på Hammers Hill, gött mos!

Kommentarer
Postat av: J

Gött mos, de heter Göttmos...

2007-08-14 @ 22:31:20
Postat av: Martin

Det gör det väl inte?
Det är ju moset som är gott, det är inte ett göttmos, visserligen kan väl det vara gott också, men jag är osäker.

Postat av: magnus

jo det känns surt med tanke på att allt gått skit i sommar redan, men men som någon sa "drakar flyger bara i motvind"
hur funkar det att träna med gipset? går det köra varje dag eller blir gipset kasst då? ser ut som vi brutit på samma ställe (mellanbenet)?!
ciao

2007-08-15 @ 11:22:58
Postat av: magnus

3veckor med gips. de nämnde inte ens plastgips även fast jag förklarade att jag ville träna. aja det löser sig nog.

2007-08-15 @ 14:17:47
Postat av: J

MArtin>> De är väl inte moset som är de primära i detta utan de måste väl då vara göttmos !!

2007-08-15 @ 15:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback