Tråkigt

Det är tråkigt att vara skadad, även fast jag kan träna lite. Idag har jag dessutom kännt mig hängig och seg, hoppas verkligen det inte bryter ut till en förkylning. I morgon ska jag ner till Borlänge en sväng. På lördag är det Falu Multisportrace, som jag egentligen skulle vara med på, men som bekant har jag fått kasta in handduken. En lämplig ersättare har jag hittat i form av Joel Sjölander. Så Team Starmaker kommer inte göra bort sig! (Speciellt inte med mig som coach)

Justja, nämde jag det att jag löpte en timme igår utan större bekymmer? Oja, kan bli en fin träningsperiod detta...

Hittade dessutom en forumtråd om en pannlampa som definitivt kommer vara förbjuden på Hammers Hill:
http://www.lupine-lights.com/phpBB/viewtopic.php?t=1291

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback