Natt-genrep

Sprang Natt-genrep inför tiomila idag. 7,2km med gemensam start och hela åtta slingor. Blev lite som stjärn-ol. Det var två "bon" med fyra slingor per bo. Det gick bra det första fyra slingorna, som var gafflade. Sen när man gått imål efter dem skulle man kuta direkt till kontroll 9, men jag kutade till det andra "boet" istället, och tappade dyrbar tid. Lyckligtvis hann jag ansluta till den jagande klungan och det blev en rolig avslutning på banan. Foten kändes bra och jag kunde trycka på i löpningen utan större problem, dock tog jag det försiktigt utför. Orienteringen stämde fint och på tiomila får jag springa med en värstinglampa istället för min old-school-halogen. Hursomhelst en perfekt genomkörare på samma tid och banlängd som det är beräknad på min sträcka på tiomila, 7,2km och 43min.

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback