Dagens dubier

Idag har jag lyssnat på livebevakning från både stigtomtakavlen och elitserien. Känns tråkigt att jag inte är iväg och tävlar själv, men det är ganska intressant att följa en tävling hemifrån också. Mina klubbkompisar har skött sig bra idag tycker jag, vilket lovar gott inför nästa helg.

Idag har jag pysslat med hemmet och racern. Jag fick äntligen loss högerpedalen med min nyinköpta 15mm fasta nyckel. Dessutom köpte jag plastfickor så jag kan organisera min kartpärm. Helst av allt skulle jag vilja kuta orientering dock.

När jag gick omkring på kupolen idag slog det mig hur vissa personer har förmågan att täcka upp otoliga ytor. T.ex när jag handlade lyckades en tant täcka upp en hel gång mellan ett par hyllor, så jag inte kunde gå förbi. När jag cyklade till gymet så tog en gubbe + tant + hund upp en hel väg, dvs två körfält. Hur går detta ihop? Dessa människor borde vara som klippt och skurna för att vara hockeybackar eller kravallpoliser, otroligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback